Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg M en K

11 Maart 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag een dagje de toerist uitgehangen. We zijn vanochtend begonnen in de dierentuin, de Woodland Zoo. Mooie dierentuin maar veel dieren zaten in hun winterverblijf. Daar vandaan hebben we de harbour toer gedaan. We hadden vanaf de bushalte nog precies 2 minuten om in de gaven te komen. Dus dat was rennen geblazen, maar de oudjes hebben het gehaald. Van daaruit zijn we naar het aquarium gegaan, ook dit was bijzonder. Je mocht de zeeanemonen, zeesterren, zeekomkommers etc. aanraken. Grappig.
Toen zijn we naar Underworld gelopen. Tickets gekocht en voordat we naar beneden gingen nog even op Pioneers Square rond gekeken. In de Underworld vertellen ze hoe Seattle vroeger gebouwd is. Wij liepen ondergronds maar dat was vroeger de begane grond. Als je ooit in Seattle bent is dit een aanrader. Na dat we wat gegeten hadden zijn we op de trein naar ons hotel gestapt. Het was een lange maar leuke dag.