Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu Seattle - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu

Seattle

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg M en K

10 Maart 2016 | Verenigde Staten, Seattle

Vanochtend uitgecheckt uit ons hotel in Anchorage. Echt jammer. We hadden nog een paar uurtjes voordat ons vliegtuig ging, dus zijn we naar het Anchorage Museum gelopen. Prachtig museum over alle verschillende bewoners van Alaska, hun gebruiksvoorwerpen, kleding etc. We hadden daar nog wel langer willen kijken maar onze shuttle bracht ons om 12.30 uur naar het vliegveld. Toen we terug in het hotel kwamen stond de chauffeur al klaar. Gauw onze tassen gepakt en of we go. Op naar Seattle.
Aangekomen op het vliegveld bleek al snel dat het vliegtuig overboekt was en wij geen zitplaatsen hadden. En nu. We moesten wachten. Was wel een spannend uurtje. Op een gegeven moment begonnen ze met inchecken en we wisten nog steeds niet of we aan boord konden. Maar weer naar de balie gegaan en gevraagd. En gelukkig, we konden mee. Pff.
Dus nu zijn we in Seattle!!!!!
We blijven hier 3 nachten.