Anchorage - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu Anchorage - Reisverslag uit Anchorage, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu

Anchorage

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg M en K

05 Maart 2016 | Verenigde Staten, Anchorage

Vandaag onze eerste vrije dag en het sneeuwt, eindelijk. We hebben wat evenementen bezocht die door Fur Rondy zijn georganiseerd. Bijvoorbeeld the great train show van de Alaska Railroad en the Rondy rail fair. Ook zijn we bij Pond Hockey op Goose Lake wezen kijken.
Vlak bij ons hotel is Fire Station One, de grootste brandweerkazerne van Anchorage. Daar hebben we rondleiding gehad door de kazerne en het bijbehorende museum.
Er ligt momenteel ongeveer 10 cm. sneeuw in de straten, dus nog niet genoeg voor de start van de Iditarod. Er moet nog sneeuw uitgereden worden, maar wanneer dat gebeurd??
We gaan nu eerst naar een theatervoorstelling die heet Pirates versus Goldminers. We laten ons verrassen. De voorstelling was hilarisch. Iedereen gooide met bergen popcorn en er was veel interactie. Om je rot te lachen. Wat een ervaring.Na de voorstelling nog even over 4 th avenue gelopen, daar waren ze bezig met het verspreiden van de sneeuw. Wat een klus. Ik denk dat het de hele nacht gaat duren. Morgenochtend om 10.00 uur de START.

• 05 Maart 2016 - 14:22

Elzeline:

Hoop dat er genoeg sneeuw ligt voor de start,en verder op de route genoeg sneeuw?
    Jullie doen allemaal leuke dingen top
    In de alpen teveel sneeuw gevallen!!!
    Oneerlijk verdeelt he
    Grt van ons

• 05 Maart 2016 - 21:55

Jose:

Klinkt weer fantastisch allemaal!
    Geniet ervan!