Willow - Reisverslag uit Wasilla, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu Willow - Reisverslag uit Wasilla, Verenigde Staten van M en K Kok - WaarBenJij.nu

Willow

Door: Miriam

Blijf op de hoogte en volg M en K

03 Maart 2016 | Verenigde Staten, Wasilla

Vandaag kennis gemaakt met onze groep ( 10 personen ). We zijn naar Willow gereden naar de Dream to Dream kennel van Vern Halter. Daar geluncht en een uitleg gekregen over de Iditarod. Hij vertelde het leuk en is zeer ervaren. Hij leidt nu kinderen op om te leren mushen. Twee van zijn pupillen rijden dit jaar mee. Er was jammer genoeg te weinig sneeuw om zelf op de slee te klimmen, maar hij heeft 12 honden voor een buggy gespannen en we mochten op die manier met hem mee rijden. Was ook leuk. Het was een heel ijzig parcour dus we hadden het er vast niet goed vanaf gebracht.
Het was wederom een geweldige dag met prachtig weer.

• 03 Maart 2016 - 06:18

Monique:

Wat een ervaring Miriam, geniet!!

• 03 Maart 2016 - 08:14

Elzeline:

Bijzondere ervaring getrokken te worden in een jeep door honden
    Zijn de puppys donker van haarvacht?geniet grt van ons